300 tys. Klientów mBanku

Kolejne sto tysięcy Klientów wybrało ofertę mBanku w okresie ostatnich pięciu miesięcy. Dynamiczny wzrost liczby osób powierzających swoje oszczędności bankowi „innemu niż wszystkie”, potwierdza trend obserwowany na rynku bankowości detalicznej od kilku miesięcy. Oferta mBanku spotyka się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób ceniących sobie czas i pieniądze.

Obecnie 300 tys. Klientów mBanku otworzyło ponad 366 tys. rachunków, na których zostało zdeponowane ponad 1,6 mld zł.

mBank powstał niespełna dwa lata temu. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej – będąc postrzeganym jako bank internetowy. mBank wykorzystuje wszystkie dostępne kanały dystrybucji i komunikacji z Klientami z wyjątkiem własnych oddziałów. Model biznesowy ulega ciągłym zmianom, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie produkty i usługi, które są Klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości. Internet nie jest strategią działania mBanku, lecz narzędziem.

„mBank będzie się stale rozwijał i poszerzał ofertę, wprowadzając produkty kredytowe i inwestycyjne – tak, aby już w najbliższym czasie stał się bankiem pierwszego wybory. Chcemy być postrzegani w przyszłości jako bank depozytowo-kredytowy, posiadający w swojej ofercie produktowej rozwiązania zaspokajające podstawowe potrzeby klientów: depozytowe, kredytowe, rozliczeniowe oraz inwestycyjne. mBank jest instytucją, która zapewnia najbardziej przejrzystą i korzystną ofertę cenową na rynku i tak pozostanie. mBank to także niekwestionowany lider w obszarze technologii i innowacji – nasze zaawansowane rozwiązania technologiczne umożliwiają zarządzanie finansami osobistymi z każdego miejsca i o każdej porze.” – dodaje Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.