300 tys. odsłon spotów "prędkość w mieście to obciach"

Blisko 300 tys. – już tyle osób obejrzało w serwisie YouTube spoty przygotowane przez uczestników crowdsourcingowego konkursu „Prędkość w mieście to obciach”. Akcja, organizowana przez firmę ubezpieczeniową Liberty Direct, była częścią kampanii społecznej promującej bezpieczną jazdę samochodem wśród młodych kierowców.

Pomysł na wykorzystanie platformy crowdourcingowej w działaniach komunikacyjnych skierowanych do młodych kierowców okazał się strzałem w dziesiątkę. Dzięki zaangażowaniu internautów w tworzenie filmów powstały materiały cieszące się dużą popularnością w mediach społecznościowych, co przełożyło się na zasięg akcji– mówi Tomasz Suski, koordynator akcji „Prędkość w mieście to obciach”.

Kampania „Prędkość w mieście to obciach” ma na celu zmniejszenie liczby wypadków spowodowanych nadmiernie szybką jazdą na terenach zabudowanych. Biorąc pod uwagę, że za znaczną liczbę kolizji i wypadków drogowych odpowiedzialni są młodzi i niedoświadczeni kierowcy, ubezpieczyciel ze swoim apelem zwrócił się właśnie do nich.

„Prędkość w mieście to obciach” to kolejna inicjatywa Liberty Direct wpisująca się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu firmy. Od marca ubiegłego roku firma należy do grona członków stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Prowadzi także fanpage „Bezpieczny Mały Pasażer„, angażując społeczność użytkowników Facebooka w dyskusję na temat odpowiedzialnej jazdy samochodem. Społeczny wymiar działalności firmy znajduje również odzwierciedlenie w strategii produktowej Liberty Direct. Wszystkim fanom swojego fanpagea ubezpieczyciel oferuje 10% zniżki na zakup pakietu polis AC i OC.

Liberty Direct