36.6 – nowa marka dla młodzieży w sieci Plus

Chill Bill – pozwalającej na uzyskanie do 10 zł miesięcznie na połączenia i SMS-y za odsłuchanie reklam,

Esy Floresy – to pierwszy na rynku ryczałt SMS-owy do wszystkich w 36.6 i sieci Plus, z którego można korzystać nawet przy braku środków na koncie,

Mówisz Masz – za każde 2 sekundy połączenia odebranego z innej sieci można uzyskać 1 sekundę do Plusa do wykorzystania nawet przy zerowym saldzie.

Ponadto dzięki usłudze Wespół Wzespół w 36.6 można korzystać z połączeń po bardzo atrakcyjnych stawkach w ramach wybranej grupy nawet przez 2 lata.

Markę 36.6 wyróżnia ponadto prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr.

„Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach – technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie – powiedział Jarosław Bauc, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. – Polkomtel ma największą wśród operatorów bazę klientów kontraktowych. Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym – wydawało się – nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę pre-paid.”

„Wprowadzenie nowej marki na rynek poprzedził cykl szczegółowych badań i analiz. Wykazały one, że młodzież ceni sobie przede wszystkim życie bez presji i ’ciśnienia’, a najczęstszym powodem zmartwień młodych ludzi w obszarze potrzeb telekomunikacyjnych jest brak środków na koncie, co zresztą najczęściej zdarza się w najmniej odpowiednim momencie – dodała Agnieszka Węglarz, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej Polkomtel S.A. – Dlatego nasza oferta stworzona została w taki sposób, aby swobodna komunikacja z przyjaciółmi i bliskimi była możliwa nawet przy zerowym koncie. Należy też dodać, że 36.6 nie powiela utartych schematów rynkowych, ale bazuje na nowatorskich rozwiązaniach produktowych. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy usługę Chill Bill, w której użytkownik nagradzany jest dodatkowymi złotówkami w zamian za odsłuchanie reklam i udzielenie poprawnej odpowiedzi. Według naszej wiedzy, jest to druga tego typu usługa w Europie, nigdy dotąd jednak nie oparto tego rozwiązania na Automatycznym Serwisie Informacji Głosowej (IVR). Jestem przekonana, że zarówno ta usługa, jak i pozostałe elementy naszej nowej marki będą kolejnym ważnym krokiem w rozwoju mobilnego marketingu w Polsce.”