4 razy fascynacja

Każdego dnia reklamy przypominają, informują o niezwykłym smaku i aromacie świeżo parzonej herbaty, zwracają uwagę konsumenta na nowy proszek, który idealnie spierze pozostawione na ubraniach plamy czy też na środek, który sprawi, że nasza łazienka będzie lśniła blaskiem czystości i świeżości. Wobec masy komunikatów płynących z różnych stron trudno znaleźć te, które nie nudzą. Te o niepowtarzalnej kreacji.

„Posługując się pozornie najtrudniejszymi branżami past do zębów, proszków do prania, detergentów czy herbaty nasze przedstawienie ujmuje i zaskakuje zarazem. Jak każda szanująca się, naprawdę kreatywna agencja udowodniliśmy szeroka gamę kreatywności na wszelkich rynkach. A przedstawiamy samych siebie. Reklama to psychologia. Jeśli komunikaty mają być proste dla mas – oto proszę i są! Prawdziwa siła drzemie w wyobraźni. Tak powstają silne Brandy” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

Właśnie takie rozwiązania, na co dzień tworzone przez specjalistów z AHA przedstawia nowa kampania „4xAHA”. To niebywała kampania własna AHA : Pack Shoty sugerują produkty, wszystkie o nazwie AHA, a ich własna, werbalna interpretacja daje do myślenia: Jest obietnicą produktu czy agencji.

Motywy prasowe można podziwiać w mediach publicystycznych i life’stylowych takich, jak m.in.: OZON, Fluid czy Forum. Dopiero rozpoczęta kampania potrwa do marca 2006r. włącznie.

Agencja reklamowa AHA wchodzi w skład grupy komunikacyjnej AHA, obok agencji public relations Estimage oraz agencji interaktywnej Upstream. Ich połączone możliwości gwarantują wyspecjalizowaną obsługę w każdym zakresie branży komunikacyjnej.

W 2004 r. agencja reklamowa AHA już po raz drugi zdobyła nagrodę na światowym festiwalu reklamy – The New York Festivals” oraz na festiwalu Klubu Twórców Reklamy (KTR).