W grudniu 2016 roku LINK4 zawarł 400-tysięczną umowę ubezpieczeniową, za którą ubezpieczający otrzymał punkty PAYBACK. Ponieważ dzięki nim można uzyskać lepszą ofertę, coraz więcej klientów korzysta z nich, by obniżyć koszt polisy.
LINK4 współpracuje z PAYBACK od blisko 4 lat. Zdecydowana większość polis, o które wnioskują uczestnicy największego w Polsce Programu Bonusowego to ubezpieczenia aut, ale istotną część portfela stanowią również umowy zabezpieczające nieruchomości i podróże.
– Na rynku polis komunikacyjnych dostrzegalna jest coraz większa skłonność klientów do zmiany dotychczasowego ubezpieczyciela. Ma to związek z rosnącymi cenami polis OC i AC. Mimo że LINK4 jest postrzegany jako towarzystwo oferujące bardzo konkurencyjne stawki, zauważamy wyraźny i rosnący trend związany z wykorzystywaniem punktów PAYBACK do obniżania kosztów ubezpieczenia auta. – komentuje Krzysztof Kosiński z LINK4, kierownik Zespołu CRM.
W przypadku aż 80 tys. polis zawartych z LINK4 uczestnicy Programu PAYBACK wykorzystywali punkty do uzyskania atrakcyjniejszej cenowo oferty. Łącznie od lutego 2013 roku na ten cel przeznaczono ponad 360 milionów punktów.