Potwierdziły się informacje PRNews.pl. Nowa aplikacja mobilna w eurobanku

W poniedziałek 15 stycznia 2018 r. do oferty eurobanku trafiła nowa wersja aplikacji mobilnej.
Klienci mogą ją pobrać ze sklepów Google Play na urządzenia z systemem Android. W najbliższych dniach aplikacja zostanie również udostępniona użytkownikom urządzeń z systemem iOS. O nowości od eurobanku informowaliśmy już wcześniej na PRNews.pl.

Jedną z nowości aplikacji jest to, że jej aktywacja nie wymaga już wizyty w placówce eurobanku lub połączenia z infolinią. Wystarczy po pierwszym uruchomieniu aplikacji podać swoje dane, a następnie zaakceptować regulamin i potwierdzić aktywację przy użyciu otrzymanego kodu.

Bank stawia na personalizację

eurobank chciał, by nowy produkt był jak najbardziej spersonalizowany dla każdego klienta. I tak na przykład w przypadku przelewów do zdefiniowanych odbiorców aplikacja sama podpowiada użytkownikowi najczęściej wybieranych odbiorców oraz trzy kwoty, które najczęściej do nich przesyła.

Dodatkowo klienci zyskali możliwość spersonalizowania aplikacji dzięki trzem klawiszom skrótów na ekranie głównym. Mogą wskazać najczęściej wykonywane operacje np. doładowanie telefonu, przelewy czy spłatę karty kredytowej.

Użytkownik nowej aplikacji mobilnej na głównym ekranie po zalogowaniu zobaczy stan środków dostępnych na wybranym przez siebie rachunku.

Za pomocą kilku kliknięć jest w stanie założyć rachunek oszczędnościowy, a także rachunek walutowy w dolarach, euro lub funtach brytyjskich.

Uproszczone zostało również wykonywanie przelewów wewnętrznych między kontami klienta – zamiast wybierać odpowiednie rachunki z listy, użytkownik może tylko „przeciągnąć” ikonkę rachunku, z którego przelew wychodzi na ikonkę konta, na którym zostaną zaksięgowane środki. Gdy wskaże kwotę przelewu, jego tytuł oraz zatwierdzi transakcję, na ekranie pojawi się animacja symbolizująca przesyłanie środków.

Pomimo nowej wersji aplikacji mobilnej, bank nie odbiera klientom możliwości korzystania ze starej. W ten sposób daje użytkownikom czas na to, by przyzwyczaili się do zmiany.

W nowej wersji aplikacji Klienci dostali dostęp do następujących funkcjonalności:
• obsługa posiadanych produktów, jak konto osobiste, rachunek oszczędnościowy, konto walutowe karty debetowe i kredytowe, lokaty,
• realizacja przelewów zewnętrznych, wewnętrznych, na kod QR, a także doładowań telefonów,
• zmiana limitów na kartach,
• obsługa kredytu gotówkowego w tym wakacje kredytowe, wcześniejsza spłata kredytu,
• zastrzeganie kart oraz dowodu osobistego,
• logowanie biometryczne przy użyciu odcisku palca,
• lokalizacja placówek i bankomatów.

Docelowo w aplikacji zostaną również wprowadzone poniższe funkcjonalności:
• mobilna autoryzacja do realizacji transakcji w bankowości internetowej,
• przelewy do urzędu skarbowego,
• płatności HCE.