465 tysięcy klientów Systemu Sez@m Banku BPH

W ostatnich miesiącach wzrosła liczba przelewów wykonywanych za pośrednictwem Systemu Sez@m – w listopadzie br. wyniosła 2 mln 300 tys. (klienci indywidualni – 1 280 tys., małe przedsiębiorstwa – 1 020 tys.) Daje to wzrost liczby przelewów (listopad 2004 vs listopad 2005) o 62% w odniesieniu do klientów indywidualnych i o 56% w odniesieniu do małych przedsiębiorstw.

Jednym z głównych atutów Systemu Bankowości Internetowej Sez@m Banku BPH jest szeroki wachlarz funkcji, jaki oferuje oraz wygoda obsługi. System daje użytkownikom możliwość m.in. dostępu do informacji o wszystkich rachunkach i produktach, w tym o funduszach inwestycyjnych i rachunku brokerskim bez konieczności wielokrotnego logowania się.

Firmom bankowość internetowa Banku BPH oferuje m.in. wielopodpis – wieloosobową akceptację transakcji i zleceń, możliwość zarządzania użytkownikami, centrum importu danych w formatach obsługiwanych przez systemy księgowe, możliwość jednorazowej akceptacji grupy zleceń.

Bank BPH wykorzystuje najlepsze dostępne rozwiązania i najnowsze technologie dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa użytkowników systemu internetowego:

• logowanie hasłem maskowanym – klient przy logowaniu nie podaje całego hasła tylko wybrane losowo przez system znaki

• możliwość autoryzacji dyspozycji elektronicznym kluczem prywatnym zapisanym lokalnie np. na dyskietce, płycie CD lub przenośnym pendrive

• dodatkowa autoryzacja dyspozycji Kodem SMS – oprócz autoryzacji przelewu kluczem zapisanym w repozytorium banku (dostępnym po wpisaniu odpowiedniego hasła) klient otrzymuje na swój telefon komórkowy wiadomość SMS zawierającą dodatkowy kod autoryzacyjny

• w przypadku firm – logowanie i autoryzacja transakcji z użyciem kart mikroprocesorowych i czytników.