5 lat rozwoju Toyota Bank Polska na rynku finansowym

Zarząd Toyota Bank Polska zamierza podtrzymać obecny trend rozwoju i polepszyć wskaźniki efektywności i konkurencyjności oferty na rynku. W związku z tym pięć lat działalności Banku na rynku zakończy się oddaniem do użytku nowych inwestycji poprawiających infrastrukturę obsługi klientów. Celem uruchomienia nowych projektów jest zwiększenie efektywności obsługi, a także umocnienie wysokiej satysfakcji klientów i partnerów ze współpracy z bankiem. We wrześniu zostaną zakończone inwestycje w system elektronicznej archiwizacji dokumentów, a także wydajne centrum telefoniczne oparte na najnowocześniejszej technologii. Biznes plan rozwoju banku zakłada, że obie inwestycje znacząco przyczynią się do polepszenia obsługi aktualnej oferty oraz będą podstawą do wprowadzenia kolejnych innowacyjnych usług w przyszłości.

Rozwój banku oraz nowe inwestycje realizowane są przy zachowaniu wysokiego poziomu zysku netto. Na koniec roku finansowego 2004 bank osiągnął zysk netto w wysokości 13,7 mln PLN, co oznacza wzrost o 37% wobec roku 2003.