500 tys. rachunków w mBanku

Jednocześnie wartość depozytów zgromadzonych przez ponad 417 tys. Klientów, osiągnęła blisko 2,15 miliarda złotych.

Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku

50 000 18.04.2002

100 000 26.07.2001

150 000 09.11.2001

200 000 24.01.2002

250 000 25.04.2002

300 000 12.07.2002

350 000 30.09.2002

400 000 03.01.2003

450 000 19.03.2002

500 000 23.05.2003

mBank oferuje bankowość opartą na prostych zasadach, które są dostępne także dla przedsiębiorców. Obecnie, po 12 miesiącach od wdrożenia mBiznes Konta, procentuje ponad 31 tys. rachunków bieżących dla firm oraz blisko 4 tys. wysokooprocentowanych rachunków lokacyjnych dla przedsiębiorców mBiznes MAX.

mBank stale poszerza i rozwija swoją ofertę, wprowadzając produkty inwestycyjne i kredytowe. W styczniu br., został uruchomiony pierwszy w Polsce internetowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych – usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy funduszy inwestycyjnych różnych TFI. Klienci mBanku (posiadacze eKONTA), po aktywowaniu usługi mogą przez Internet lub za pośrednictwem mLinii nabywać jednostki funduszy lub umarzać je i zamieniać na gotówkę. Zgodnie ze strategią oferowania najlepszych warunków Klientom za transakcje nabycia i umorzenia jednostek nie jest pobierana prowizja! Wartość aktywów przekroczyła obecnie 82 mln. zł, z SFI korzysta ponad 13 tys. Klientów mBanku.

Od początku maja w ofercie mBanku znajdują się także trzy rodzaje kart kredytowych (Visa Electron, Visa Classic, Visa Gold). Oprocentowanie zaciąganego nimi kredytu wynosi od 17 proc. w skali roku i jest niższe od oprocentowania wielu kredytów odnawialnych. Już po dwóch tygodniach od wdrożenia kart kredytowych do mBanku wpłynęło blisko 3 tys. wniosków.

mBank powstał w listopadzie 2000 roku. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej, będąc postrzeganym jako bank internetowy. Według raportu sporządzonego przez Radę Bankowości Elektronicznej przy Związku Banków Polskich, udział mBanku w liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi około 25%.