Z początkiem kwietnia Kredyt Bank rozpoczął kolejną kampanię oferty depozytowej opartej na 3-miesięcznej lokacie o stałym oprocentowaniu 6%. Minimalny wkład wynosi 1000 zł.
Celem kampanii „Hit Sezonu” jest pozyskanie z rynku nowych depozytów oraz utrzymanie już zdeponowanych środków.
– W pierwszym kwartale tego roku klienci indywidualni powierzyli Kredyt Bankowi ponad 2 mld zł depozytów. Zamierzamy utrzymać ten trend. Liczymy, że dzięki kampanii uda nam się powiększyć bazę depozytową, a tym samym wzmocnić udział w rynku. Mimo spadających stóp rynkowych oferta Kredyt Banku jest nadal bardzo atrakcyjna. Lokata 3-miesięczna to wciąż produkt najchętniej wybierany przez klientów, dlatego po raz kolejny zdecydowaliśmy się oprzeć kampanię o ten produkt – powiedział Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej.
Oferta adresowana jest do klientów zainteresowanych lokowaniem środków na bezpiecznej, krótkoterminowej, a jednocześnie atrakcyjnej pod względem zwrotu lokacie. Dostępna jest w sieci 404 placówek Kredyt Banku na terenie całego kraju.
Akcję pozyskiwania depozytów wspiera intensywna kampania w telewizji i Internecie.
– Na wszystkich nośnikach reklamowych wykorzystujemy znany już motyw przeobrażania się elementów; tym razem w zaskakujący sposób przeobrażamy logo Kredyt Banku w cyfrę – nawiązanie do czołówki jednej ze znanych wytwórni filmowych – dodaje T. Molenda.
Bank zachęca klientów dywersyfikacji oszczędności i oferuje różne formy oszczędzania, np. Konto Oszczędnościowe, jedno z najwyżej oprocentowanych na rynku (już od 1 tys. zł oprocentowanie 5%), bez opłat za prowadzenie, produkty inwestycyjne – program EKO ENERGIA, fundusze obligacyjne, Gamma, jak też lokaty negocjowane.
Kampania reklamowa:
TV
Od 12 kwietnia w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN 24, Discovery, Polsat Sport będą emitowane projekcje spotu 15 sek. z animacją 3D prezentującą zewnętrzną transformację logo Kredyt Banku, w tle dużego miasta.
Internet
12 kwietnia rozpocznie się też kampania w dużych portalach internetowych (Onet.pl, interia.pl) oraz w najbardziej efektywnych pakietach tematycznych (np. bankier.pl – inwestowanie/lokaty, wp.pl – banki/lokaty etc). W reklamie wykorzystywane będą duże formaty reklamowe z ciekawą kreacją oraz reklama w wyszukiwarkach.
Materiały BTL w oddziałach
Okna placówek banku zostały wyklejone naklejkami promującymi lokatę. Ponadto w placówkach umieszczono plakaty.
Źródło: Kredyt Bank