TeleKonto Plus jest z powodzeniem stosowane zarówno przez duże jak i małe banki regionalne i spółdzielcze. System jest używany m.in. przez Nordea Bank Polska, Dominet Bank czy GE Capital Bank. Z drugiej strony Telekona Plus używa kilkadziesiąt banków spółdzielczych, co czyni ten produkt liderem w tym sektorze. Produkt funkcjonuje na rynku pod wieloma nazwami, ponieważ Suntech nie ogranicza klientom i partnerom możliwości dopasowania nazwy do swojej polityki kreowania marki, i tak m.in. w Nordea jest to – Corporate Solo, w Dominet – Selbank a partner Suntech, firma Comp Rzeszów sprzedaje go jako defCOM2000.
„Wieloletnie doświadczenie i ciągłe innowacje sprawiają, że TeleKonto Plus jest nowoczesnym rozwiązaniem dla Banków. Pozwala usprawnić ich działalność oraz obsługuje klientów znacząco obniżając koszty współpracy. W rezultacie system zwiększa zadowolenie klientów i ich lojalność w stosunku do banku.” – twierdzi Wojciech Franczak, wiceprezes Suntech. „Zalety rozwiązania pozwalają nam na wygrywanie z rozwiązaniami pochodzącymi od producentów z całego świata.”
System wyróżnia prosta obsługa, bogata funkcjonalność i szybkość działania. Bardzo ważne są również wysoki stopień zabezpieczeń (od 10 lat w systemie wykorzystywany jest podpis cyfrowy), narzędzia analityczne, współpraca z różnymi bankowymi systemami informatycznymi oraz szybka reakcja producenta na nowe wymogi klientów i zmieniające się przepisy.
——————————————————————————–
TeleKonto Plus to nowoczesny system komunikacji między bankiem i jego klientami klasy corporate/home banking. Umożliwia zdalne, bezpieczne i szybkie dokonywanie operacji bankowych oraz dostęp do informacji i usług oferowanych przez Bank. System pracuje w architekturze Klient-Serwer. Platformą programową jest system operacyjny MS Windows NT/2000/2003 oraz baza danych MS SQL Server.
Suntech jest wiodącym dostawcą systemów bankowości elektronicznej dla banków jak również rozwiązań do wspomagania działalności operacyjnej OSS dla operatorów telekomunikacyjnych i dostawców usług nowej generacji. Dzięki integracji i automatyzacji procesów systemy firmy Suntech gwarantują operatorom osiągnięcie maksymalnej wartości z inwestycji w istniejącą sieć oraz szybkie projektowanie i wprowadzanie nowych usług. Klientami firmy Suntech, poza bankami, są operatorzy sieci GSM, CDMA, sieci stałych i dostawcy zawartości. Więcej informacji na www.suntech.com.pl