Klienci wysoko ocenili przede wszystkim wysoką jakość usług oraz atrakcyjną cenę i korzystną ofertę firmy. Wysoka satysfakcja klientów Crowley Data Poland znajduje odzwierciedlenie w osiąganych przez spółkę przychodach. W 2004 roku wyniosły one 54 mln, co stanowiło wzrost o 40% w porównaniu z rokiem poprzednim – oraz pozytywny wynik netto i EBITDA.
Ponad 77% respondentów wyraziło swoje zadowolenie z obecnej oferty Crowley, podczas gdy odsetek klientów niezadowolonych wyniósł zaledwie 4,2%. Klienci najbardziej cenią wysoką jakość usług świadczonych przez Crowley Data Poland – 35,5% oraz dobrą obsługę klienta – 35,5%, a także bezawaryjność – 27% oraz czas reakcji na awarie – 21,5%.
Klienci decydują się na korzystanie z usług Crowley Data Poland głównie ze względu na wysoką jakość usług, atrakcyjną cenę i korzystną ofertę. Spośród innych czynników klienci wymieniali także dostępność w lokalizacji oraz możliwość skorzystania z łącza radiowego i szybkość instalacji.
Wysoka jakość usług wymieniana była przez klientów Crowley również wśród czynników wyróżniających ofertę firmy na tle konkurencji wskazuje – ponad 39% wskazań. Także usługi dodatkowe, takie jak SLA i BGP, e-mail oraz www oferowane przez Crowley zyskały wysoką, 4-punktową ocenę (w skali 5 punktowej). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 683 firm korzystających z usług CDP na terenie całego kraju.
Obecnie CDP działa w 6 największych aglomeracjach Polski, pokrywając zasięgiem radiowej transmisji danych i bezprzewodowego dostępu do Internetu ok. 80% terenów zurbanizowanych w tych lokalizacjach. Wśród ponad 2000 klientów biznesowych i największych instytucji publicznych są: Poczta Polska, Polska Agencja Prasowa, Najwyższa Izba Kontroli, Sąd Okręgowy w Gdańsku, Urząd Zamówień Publicznych czy Komenda Główna Policji w Gdańsku. Dzięki usługom sieci Crowley, wykorzystującym Łącze Transmisji Danych z protokołem Frame Relay, połączonych zostało także jedenaście oddziałów regionalnych TVP z Zakładem Głównym w Warszawie. W 2004 roku Crowley został zakwalifikowany przez organizację RIPE NCC (Réseaux IP Européens) do prestiżowej klasy LARGE zrzeszającej jedynie 5% dużych operatorów internetowych w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, Azji Centralnej i krajów Afryki Północnej.