837 mln zł zysku netto, wysoka sprzedaż hipotek i nowa strategia – mBank ruszył „Całą naprzód”

Zysk brutto Grupy mBanku w III kwartale 2025 r. wyniósł 1 392,9 mln zł, a zysk netto przypadający na akcjonariuszy mBanku sięgnął 837,0 mln zł. Po trzech kwartałach 2025 roku skumulowany zysk netto Grupy mBanku wyniósł 2,5 mld zł – i był to najwyższy wynik w historii banku po dziewięciu miesiącach roku.

fot. mBank

Bank wprowadził nowe produkty:

Pierścień płatniczy (smartring) – pierwszy na świecie łączy funkcję płatniczą z monitorowaniem zdrowia i aktywności fizycznej. Od 29 października dostępny dla klientów w Polsce. Wspiera strategiczny cel dbania o zdrowie finansowe klientów.
Samsung Pay – mBank jako jeden z pierwszych banków w Polsce udostępnił usługę. Ma tym samym największy portfel płatności mobilnych w Polsce.

Nagrody potwierdzające realizację strategicznych filarów:

W minionym kwartale mBank ogłosił nową strategię „Cała naprzód” na lata 2026–2030, która opiera się na trzech filarach:

mBank zakłada w nowej strategii: osiągnięcie 10% udziałów rynkowych w kredytach i depozytach w obu segmentach klientów do 2030 roku, wysoką rentowność, utrzymanie wiodącej pozycji według wskaźnika koszty/dochody i pozostanie wśród TOP3 najbardziej efektywnych banków w Polsce oraz powrót do wypłaty dywidendy.