Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku |
|
100 000 |
26.07.2001 |
200 000 |
24.01.2002 |
300 000 |
12.07.2002 |
400 000 |
03.01.2003 |
500 000 |
23.05.2003 |
600 000 |
15.10.2003 |
700 000 |
03.03.2004 |
800 000 |
28.07.2004 |
900 000 |
18.11.2004 |
„Dynamika przyrostu nowych rachunków utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Stale rozwijamy i ulepszamy naszą ofertę. Właśnie wprowadzamy nowy produkt – eMAX plus. Liczę, że atrakcyjność cenowa tego rachunku oszczędnościowego – aż 5,3% a vista – spowoduje jeszcze większe, niż obecnie, zainteresowanie Klientów ofertą mBanku i już wkrótce będziemy świętować osiągnięcie 1 mln rachunków.” – mówi Paweł Kucharski, Wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA odpowiedzialny za rozwój produktów i marketing mBanku.
mBank niezmiennie opiera swoje działanie na misji Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych. Stara się słuchać swoich Klientów i zgodnie z ich sugestiami rozwijać zakres oferty. W ciągu czterech lat istnienia stał się instytucją finansową pierwszego wyboru, która oferuje unikalne powiązanie finansowych produktów niebankowych (fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) z wygodną obsługą bankową, co pozwala Klientom mBanku bardzo korzystnie i wygodnie zarządzać własnymi finansami.