Bank poinformował, że w sumie z usług bankowości elektronicznej w PKO BP korzysta w sumie 930 tys. osób, z czego 430 tys. stanowią posiadacze internetowego konta Inteligo. Z pośród klientów korzystających z elektronicznego dostępu do tradycyjnego rachunku 447 tys. to posiadacze rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, a 53 tys. – właściciele kont firmowych – podaje „Gazeta Prawna”
Mimo, że są wakacje, aktywność klientów korzystających z PKO Inteligo praktycznie nie uległa zmianie. W ciągu pierwszych 20 dni lipca klienci logowali się do serwisu ponad 2,8 mln razy i wykonali ponad 1,1 mln operacji aktywnych. Natomiast w czerwcu br. klienci logowali się w sumie blisko 4,2 miliona razy oraz wykonali ponad 1,5 miliona operacji.
Zaś w czerwcu przeciętny klient PKO BP logował się do swojego rachunku 10 razy i wykonał w tym okresie średnio 3,5 operacji. W lipcu br. PKO BP udostępnił usługę PKO Inteligo także wspólnotom mieszkaniowym i jednostkom okołobudżetowym – podaje „Gazeta Prawna”