Konta eurobanku są chętnie polecane przez jego klientów – wynika z badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting. 96 proc. ankietowanych rekomenduje konto osobiste znajdujące się w jego ofercie.
Tak dobry wynik jest efektem zmian wprowadzanych od 2010 roku w zakresie udoskonalania oferty detalicznej banku. W ciągu 4 lat eurobank stał się dla tysięcy Polaków – zgodnie z promowaną ideą – bankiem na co dzień. W tym czasie zostało wprowadzone pełne spektrum dodatkowych usług – bankowość mobilna, płatności zbliżeniowe telefonem w technologii NFC, przelewy ekspresowe, czy bezpłatne ubezpieczenia assistance.
– Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – podkreśla Wojciech Humiński, Wiceprezes eurobanku. – Tak dobry wynik tym bardziej cieszy, ponieważ świadczy o sukcesie, zakończonego w tym roku, programu transformacji w bank detaliczny. Przeprowadzone badania tylko utwierdziły nas w przekonaniu, jak ważne jest budowanie mocnych relacji z osobami, które już nam zaufały. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza oferta także w przyszłości była tak pozytywnie odbierana przez klientów eurobanku.
eurobank wprowadza do swojej oferty nowości, zainspirowane wynikiem badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting. Pozwolą one właścicielom rachunków osobistych czerpać jeszcze więcej korzyści z prowadzenia konta, jak również ułatwią czynności wykonywane na co dzień.
eurobank już 8 września rozpocznie kampanię marketingową, w której Piotr Adamczyk, dobrze znany z dotychczasowych reklam, dziękuje osobom polecającym konto swoim bliskim. Kampania reklamowa w telewizji, kinie oraz Internecie potrwa do 30 października 2014 r.
Badanie przeprowadzone przez Beeline Research&Consulting na zlecenie Euro Banku S.A. w okresie 20.05-06.06.2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku S.A.
Szczegóły na: