Jest to pierwsza czysto wizerunkowa kampania portalu od 2001 roku. Ponieważ Onet.pl osiągnął niespotykaną na innych rynkach przewagę nad konkurencją w niemal każdej kategorii, kampania podkreśla jego wszechstronność i uniwersalność – wszystko, czego użytkownik może oczekiwać od internetu, znajduje się w zasobach portalu Onet.pl.
Onet.pl to najchętniej i najczęściej wykorzystywany polski portal. Od 1999 roku, czyli od czasu pojawienia się pierwszych badań rynku internetowego, jest liderem wśród polskich portali. Wyniki badań Megapanel PBI/Gemius pokazują, że jeśli statystyczny polski internauta decyduje się poszukać jakichkolwiek informacji, przeczytać wiadomości, zrobić zakupy w Sieci, albo zaplanować podróż – to korzysta przede wszystkim z oferty Onet.pl. W każdej z głównych kategorii tematycznych Onet.pl skupia najwięcej użytkowników Internetu, którzy aż jedną czwartą swojego czasu w sieci spędzają korzystając z zasobów największego polskiego portalu.
Hasłem przewodnim kampanii jest slogan „A byłeś na Onecie?”, który będzie wykorzystywany we wszystkich mediach. Kampania z założenia ma być kampanią długofalową, a cztery spoty telewizyjne i kilkanaście radiowych będzie stopniowo uzupełnianych o nowe kreacje. Na podkreślenie zasługuje fakt, że gitarowy motyw muzyczny kończący każdy spot w telewizji i radio skomponował Lech Janerka, założyciel legendarnego zespołu Klaus Mitffoch, od 1985 roku prowadzący solową działalność.
W kampanii prasowej przygotowano kilkadziesiąt layoutów, dopasowanych do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji.
Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji pomógł dział planowania TVN.