Lider rynku pożyczkowego Provident Polska od 1 lipca rusza z nową kampanią reklamową. Akcja przypomina o możliwości skorzystania z wyższych kwot pożyczek, dostępnych w ofercie Providenta.
Sektor pożyczkowy przez wielu konsumentów kojarzony jest z małymi kwotami pożyczek udzielanymi na krótki czas. Nowa kampania ma trafiać szczególnie do osób, które dotychczas nie rozważały oferty Providenta, z powodu braku wiedzy o wyższych kwotach pożyczek w tej ofercie.
Akcja promocyjna opiera się na powiedzeniach: jak się nie ma co się lubi, to się bierze pożyczkę w Providencie i już się ma oraz na parafrazie powiedzenia jak się powiedziało A, o trzeba powiedzieć B. W spocie jest mowa o tym, że można otrzymać szybką pożyczkę do 10 000 złotych z wygodną dla klienta ratą.
W kampanii zwracamy uwagę, że w Providencie można otrzymać pożyczkę nie tylko szybko i wygodnie, ale też w dużych kwotach – do 10 tysięcy złotych. Taka pożyczka może zaspokoić większe potrzeby zakupowe konsumentów. Jednocześnie to rozsądna i odpowiedzialna oferta pożyczkowa mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Celem jest trafienie z ofertą do nowych i bardziej wymagających grup pożyczkobiorców. Tych, którzy planują swoje większe wydatki i skoncentrowani są na podnoszeniu standardu życia. Ci konsumenci są zainteresowani wyższymi kwotami pożyczki. Nowa kampania przypomina im, że Provident ma takie kwoty w swojej ofercie i oferuje je na atrakcyjnych warunkach dodaje Katarzyna Szerling.
Pamiętając o zróżnicowanych potrzebach klientów, firma stawia przede wszystkim na elastyczność, dlatego klienci Providenta mogą wybrać spłatę w mikroratach tygodniowych lub rozłożyć ją na wygodne raty miesięczne. Dodatkowo Provident proponuje pożyczkę konsolidacyjną, dzięki której klient może uwolnić się od zobowiązań w firmach chwilówkowych i odpowiedzialnie zarządzić swoim zadłużeniem oraz lepiej gospodarować domowym budżetem.
Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich i lokalnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację BTL i internet odpowiada AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa od 1 do 31 lipca.