„A jak się miewa rower?” – AHA dla Maxim

Agencja reklamowa AHA przygotowała kampanię reklamową pozycjonującą markę rowerów „Maxim”, produkowanych przez Zasada Rowery z Wielunia. Marka Maxim wraz z jej claimem „Solidne Trendy” ma stać się synonimem technologicznej solidności i wytrzymałości w połączeniu z innowacyjnym designem. Agencja AHA stworzyła trzy motywy „Słoń”, „Cowboys” oraz „Karawana” wizualizujące tę aspirację. To jedna z bardzo niewielu kreatywnych kampanii producentów rowerów. Poza tym AHA przygotowała dla Maxim specjalne materiały BTL mające promować nową kolekcję rowerów, przygotowaną przez firmę Zasada Rowery na nadchodzący sezon. Do sklepów dealerskich już niebawem trafią: plakaty, wobblery oraz specjalne zawieszki na kierownicę. Plakaty zostały przygotowane w dwóch layoutach i formatach, wpisujących się w strategię komunikacji marki opracowaną przez AHA.

AHA przygotowała również katalogi produktowe, skierowane do potencjalnych klientów. Katalog został opracowany w sposób umożliwiający optymalny wybór wymarzonych dwóch kółek. Siedem części katalogu (Classic, Excursion, Highlander, Small, Trendy, Complete, oraz Sport), pozwala na łatwe zapoznanie się ze wszystkimi modelami proponowanymi przez Zasada Rowery swoim klientom.