Również w Polsce Rasta okazał się najlepszym „Sonikiem”, otrzymując w sumie 2 070 punktów. Zaraz za nim – z 1 872 punktami – uplasował się Rapper. Na trzecim miejscu znalazł się Rock Band, zbierając 1 578 punktów. Wydaje się, że wszystkim nam chodzą po głowie ostatnie letnie luzackie kawałki!
Konkurs pozwala fanom muzyki w całej Europie głosować na ulubioną dźwiękową postać “Sonika”. Śpiewające głowy, występujące w reklamówkach AIWA, reprezentują 10 różnych stylów muzycznych, które powinny zaspokoić każdy gust. Wszystkie kawałki – od rocka do rapu, od opery do popu, a nawet country i western – nadawane są na kanale MTV w całej Europie. W ten sposób AIWA chce dowiedzieć się, czego słuchają młodzi ludzie.
Głosy, oddane w konkursie w ostatnim tygodniu, zostały zarejestrowane na stronie www.aiwa.com. Internauci, odwiedzający stronę, proszeni są o ocenę każdego “Sonika” w skali od 0 do 10 punktów. Konkurs zostanie zakończony 10 listopada. Wtedy też wszystkie głosy zostaną zliczone, a ulubiony kawałek oficjalnie wyłoniony. Każdy głosujący w konkursie zostanie automatycznie wciągnięty na listę osób, które wezmą udział w losowaniu wspaniałych muzycznych nagród oraz gadżetów AIWA.