ABC Oszczędzania – akcja edukacyjna SEB TFI zakończona

Przez ostatnie 9 tygodni na łamach ogólnopolskiego wydania Gazety Wyborczej oraz na stronach 12 portali internetowych ukazywał się cykl poradnikowo – edukacyjny. Założeniem kampanii było upowszechnianie wiedzy na temat funduszy inwestycyjnych oraz nowoczesnych form oszczędzania wśród społeczeństwa. Publikowane artykuły przygotowane przez cenionych dziennikarzy ekonomicznych kompleksowo wyjaśniały zagadnienia dotyczące inwestowania w funduszach inwestycyjnych. Poszczególne odcinki cyklu zawierały również odpowiedzi ekspertów z SEB TFI na pytania czytelników, wypowiedzi niezależnych specjalistów, argumenty przemawiające za oszczędzaniem w funduszach oraz słowniczek wyrażeń z rynku kapitałowego.

Elementem kampanii edukacyjnej był także specjalny dwu etapowy konkurs skierowany do czytelników i inwestorów. W pierwszym etapie wyłoniono 50 osób, którzy poprawnie odpowiedzieli na pytanie konkursowe oraz złożyli kupon z elementów publikowanych w każdym odcinku ABC Oszczędzania. Każdy z laureatów otrzyma od SEB TFI Program Oszczędnościowo-Ubezpieczeniowy „Twoja Przyszłość” w wartości 1000 zł każdy, pomniejszony o należny podatek. Drugi etap konkursu skierowany jest do inwestorów, którzy nabędą jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych SEB za kwotę min. 1000 zł do 31 grudnia br. i utrzymają środki na rejestrze do 31 marca 2006 roku. W drugim etapie konkursu do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe o łącznej wartości 50 tyś zł.

„Tegoroczny cykl ABC Oszczędzania był naszą drugą kampanią o charakterze edukacyjnym. W ubiegłym roku przeprowadziliśmy podobną akcję we współpracy z 14 dziennikami regionalnymi, która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Dlatego też ponownie zdecydowaliśmy się na realizację tego przedsięwzięcia. Szczególnie, że zwiększanie świadomości ekonomicznej i wiedzy na temat nowoczesnych form inwestowania w polskim społeczeństwie wpisuje się w misję SEB TFI. Połączenie zaufania czytelników do Gazety Wyborczej z wiedzą ekspertów SEB TFI okazało się bardzo dobrym wyborem. Zainteresowanie kampanią przerosło nasze oczekiwania. Z pewnością będziemy w dalszym ciągu przekonywać Polaków, że inwestowanie w fundusze jest proste i opłacalne” ” – mówi Ewa Małyszko, Prezes Zarządu SEB TFI S.A.

Przedsięwzięcie było wspierane przez dwanaście czołowych internetowych portali oraz serwisów finansowych i biznesowych, takich jak m.in.: Bankier.pl, eFund.pl, eGospodarka.pl, Expander.pl, Fundi.pl, Wirtualna Polska (fundusze.wp.pl), Inwestuj.net, Interia.pl (mojefinanse.interia.pl), Money.pl, Korba.pl (pieniadze.korba.pl), Waluty.com.pl.