Oficjalna część przedsięwzięcia miała miejsce w hotelu InterContinental, gdzie podsumowano wyniki firmy i przedstawiono plany rozwoju na rok bieżacy, a także nagrodzono najlepszych pracowników Pepsi za rok 2005. Część nieoficjalną zorganizowano w restauracji Champions.
Oba spotkania nawiązywały do zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej, zarówno pod względem scenografii, prezentacji, gadżetów jak i oprawy muzycznej. Do obowiązków agencji ABK należało opracowanie i wykonanie scenariusza, materiałów reklamowych i promocyjnych, współpraca z podwykonawcami i artystami a także nadzór nad prawidłowym przebiegiem spotkania.
Grupa ABK jest agencją marketingową oferującą usługi w zakresie ATL, BTL i PR oraz realizuje Autorskie Programy Promocyjne.
Obsługuje między innymi: Accenture; Gillette/Duracell; Hotel Intercontinental; DHL; ARVAL – klientów pozyskanych w 2006 roku.