ABN Amro i Getronics razem w 2005 r.

Współpraca obu firm rozpoczęła się w styczniu 2004 roku, kiedy to bank ABN AMRO zdecydował się na wprowadzenie zmian w strukturze organizacyjnej. Podjęto wówczas decyzję o podpisaniu umowy outsourcingowej, obejmującej obsługę instalacji i serwisowania produktów bankowości elektronicznej ABN AMRO. Jako dostawcę usług wybrano firmę Getronics.

Obie strony są zadowolone ze współpracy i zgodnie postanowiły kontynuować ją w roku 2005 roku. Getronics, dzięki sieci lokalnych oddziałów zlokalizowanych w 13 miastach Polski jest w stanie interweniować w stosunkowo krótkim czasie (do 4 godzin od zgłoszenia problemu). Podpisana umowa serwisowa tzw. SLA czyli Service Level Agreement precyzuje sposób obsługi oraz maksymalny czas wykonania zlecenia. Gwarancja rzetelnego wykonania powierzonego zadania jest wiodącym czynnikiem determinującym zaufanie klientów banku, którymi są klienci korporacyjni reprezentujący różne sektory gospodarki. Takiego zadania mogła podjąć się jedynie firma międzynarodowa o sprawdzonych referencjach i odpowiednim zapleczu serwisowym tj. odpowiednich kompetencjach oraz rozbudowanej sieci oddziałów lokalnych.

ABN AMRO oraz Getronics współpracują ze sobą w 10 krajach świata tj. w Holandii, gdzie obie firmy mają swoje siedziby główne oraz w Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Belgii, Arabii Saudyjskiej, Japonii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kolumbii i Portugalii oraz w Polsce.