ABSOLUT tworzy muzykę

ABSOLUT TRACKS to cztery utwory, które zostały skomponowane przez Jacka Sienkiewicza

z Polski, Wally’ego Loppeza z Hiszpanii, Monikę Kruse z Niemiec i Dj Vadima z Rosji. Muzycy mieli za zadanie stworzyć muzykę, której inspiracją były niezmienne wartości marki ABSOLUT: czystość, prostota i perfekcja, oraz sama butelka ABSOLUT VODKA. Powstały niepowtarzalne aranżacje, które z czasem z pewnością staną się klasyką muzyki klubowej.

Utwory dostępne są w limitowanej ilości na białych winylowych płytach. W Polsce otrzyma je około 600 osób. Płyty nie będą nigdy sprzedawane chociaż płytę z utworem Sienkiewicza wystawił na sprzedaż brytyjski internetowy sklep muzyczny dla DJów – Juno Records. W ciągu kilku dni cały zgromadzony przez firmę nakład został wyprzedany. Dla wszystkich muzyka dostępna jest w sieci na stronie www.absoluttracks.com. Aby ją ściągnąć należy podać kod dostępu – at2004.

Od początku swojego istnienia ABSOLUT związał swoje działania ze światem mody, sztuki i muzyki. Właśnie muzyki dotyczył dotychczas największy muzyczny projekt marki ABSOLUT – ABSOLUT ALBUM COVERS. Od momentu powstania kolekcji w 2001 roku, do dzisiaj znalazło w niej swoją ilustrację kilka najbardziej znanych wydarzeń w historii światowej muzyki. Są wśród nich: okładka albumu „The Velvet Underground” przedstawiająca banana Andy’ego Warhola, stylizowana sylwetka Davida Bowie z płyty „Alladin Sane” czy też album „Bristish Steel” zespołu Judas Priest. W październiku 2002 roku do kolekcji dołączyła okładka albumu „O!” zespołu MAANAM.

Kolejnym muzycznym działaniem marki ABSOLUT był zeszłoroczny projekt ABSOLUT THREETRACKS. Można go uznać za swego rodzaju wstęp do tegorocznego ABSOLUT TRACKS. Wtedy powstały trzy utwory muzyki elektronicznej, które razem z ścieżkami ABSOLUT TRACKS tworzą całość muzycznej dyskografii marki.

Projekt w pierwszej kolejności będzie propagowany wśród środowisk opiniotwórczych. Do udziału w nim zaproszony został Piotr Metz, który jest oficjalnym Ambasadorem projektu. Następnie z utworami będą mogli zapoznać się wybrani dziennikarze muzyczni. Pod koniec roku planowane są akcje kierowane bezpośrednio do konsumentów ABSOLUT VODKA.

Koncepcję launch’u projektu w Polsce opracowała agencja Sensors PR. Ta sama agencja odpowiada również za jego realizację. Sensors PR oferuje stałe, strategiczne wsparcie dla ABSOLUT VODKA w Polsce, prowadząc m.in. biuro prasowe tej marki.