Accenture otwiera nowe Centrum BPO w Warszawie

Wybór Polski, jako lokalizacji inwestycji firmy Accenture stanowi potwierdzenie atrakcyjności naszego kraju. Biorąc pod uwagę profil działalności Accenture, ciszy fakt, że doceniony jest jeden z głównych atutów Polski, jaki stanowi kapitał ludzki. Połowę polskiego społeczeństwa stanowią młodzi, dobrze wykształceni ludzie, a tego typu inwestycje dają im możliwości dalszego rozwoju i doskonalenia zawodowego – mówi Adam Żołnowski, prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Docelowo, nowe centrum zatrudniać będzie około tysiąca pracowników, władających ponad dwunastoma językami obcymi, w tym językami europejskimi: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim oraz językami nordyckimi.

Firma Accenture wybrała Warszawę z pośród wielu potencjalnych innych lokalizacji, ze względu na liczną grupę wykwalifikowanych, zmotywowanych młodych specjalistów, nowoczesną infrastrukturę oraz polityczną i ekonomiczną stabilność Polski. Warszawskie centrum będzie kolejną inwestycją Accenture w Europie Wschodniej i dołączy do sieci centrów outsourcingowych działających już w Pradze, Bratysławie i Rydze, które specjalizują się w dostarczaniu usług technologicznych i outsourcingu procesów biznesowych.

Accenture zatrudnia pracowników na całym świecie. Posiada też specjalistyczną wiedzę branżową oraz wysokiej klasy specjalistów. Dlatego możemy świadczyć naszym klientom usługi na każdym rynku i w każdym regionie, gdzie ma to dla nich ekonomiczny sens. – mówi Jo Deblaere, dyrektor Accenture BPO Global Delivery Network, którego częścią jest nowo otwarte centrum warszawskie. Jestem przekonany, że poprzez dodanie tego nowego centrum do naszej globalnej sieci, będziemy w stanie wspierać kluczowe procesy biznesowe – jak obsługa klientów, zobowiązania i należności, szkolenia korporacyjne czy procesy związane z zarządzaniem ludźmi – w każdym miejscu, o każdej porze i w języku, którego życzy sobie nasz klient.