Agencja mediowa ACR, dzięki dostosowaniu technologicznemu narzędzia System3, została partnerem technologicznym programu PayBack.
Payback to multipartnerski program bonusowy, nagradzający swoich użytkowników punktami premiowymi za zakupy w sklepach partnerskich. Punkty te mogą wymienić na nagrody. PayBack posiada obecnie ponad 8 mln użytkowników swojej karty. Polską stronę www.playback.pl odwiedza miesięczni 500-600 tys. unikalnych odwiedzających miesięcznie stronę playback.pl.
Obsługą afiliacyjną strony zajmuje się, wydzielony w ramach agencji mediowej ACR, zespół obsługujący autorskie narzędzie agencji – System3. Pracownicy ACR w rekordowo krótkim czasie dostosowali technologię System3 do potrzeb programu lojalnościowego PayBack.
To ewenement na polskim rynku – większość działających u nas sieci bazuje na silnikach zachodnich firm, których modyfikacja uzależniona jest od właścicieli kodu. Z innego punktu widzenia wyszła agencja ACR, która cztery lata temu zbudowała sieć afiliacyjną System3 od podstaw, co było odważnym posunięciem w tamtych czasach. Z perspektywy czasu można dodać, że była to również trafna decyzja. Afiliacja z roku na rok ma coraz większy udział w rynku wydatków na reklamę internetową w Polsce, zaś Wydawcy i Reklamodawcy znacznie częściej potrzebują zindywidualizowanych i zautomatyzowanych rozwiązań.
Przykład współpracy sieci PayBack z System3 potwierdza, że marketing afiliacyjny prowadzony w przemyślany i zaplanowany sposób potrafi przyczynić się do uzyskania bardzo wysokich wyników sprzedażowych, minimalizując przy tym koszty. To także doskonałe narzędzie w realizacji nowatorskich przedsięwzięć marketingowych w oparciu o partnerstwo technologiczne i korzyści występujące po obu stronach.
Źródło: ACR