– „Act as one” stylizowane jest na dziennik finansowy – mówi Marcin Rutkowski, autor layoutu gazety. – Jest to rodzaj edytorskiej gry. Wydawca zgodził się na naszą koncepcję. Dzięki temu powstał konsekwentny i oryginalny produkt prasowy – począwszy od stonowanego layoutu, poprzez zdjęcia (robione w dużej mierze specjalnie na potrzeby gazety), aż po papier offsetowy, który przypomina papier gazetowy, ale pozwala uzyskać zdecydowanie lepszą jakość druku – wszystko po to, aby niecodzienna dla magazynów firmowych forma podkreślała wagę wydarzenia.
– Przepływ informacji w okresie tak poważnych zmian, ma ogromne znaczenie dla powodzenia całego projektu. Jako osoba odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną nie wyobrażam sobie, abym mógł spać spokojnie, bez takiego wydawnictwa. W moim przekonaniu to konieczność – mówi Waldemar Leszczyński, z-ca dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Badań Marketingowych w Fortis Banku. – Wydawnictwo AUDE zaproponowało nam kompletne rozwiązanie, począwszy od kształtu gazety, po jej dystrybucję. Wydawnictwo AUDE specjalizuje się w usługach custom publishing. Wydaje magazyny dla takich firm jak Bank BGŻ, DHL, Jeronimo Marits, Pepsi Cola, Provident, Unilever.