Acxiom Polska i Hoga.pl poszerzają swoje portfolio

Z początkiem września b.r. wchodzą w życie podpisane przez Acxiom Polska oraz Hoga.pl umowy o wzajemnej współpracy, na mocy których firmy będą wspierać się sprzedażowo i promocyjnie. Celem tych działań jest udostępnienie klientom maksymalnie kompleksowej i aktualnej informacji na temat rynku oraz ich otoczenia biznesowego, w czym obie firmy chcą się specjalizować i posiadają najwyższe kompetencje.

Połączenie komplementarnych produktów – największej na polskim rynku konsumenckiej bazy danych oraz rozwiązań mikromarketingowych oferowanych przez Acxiom oraz testowanych online przez tysiące użytkowników bazy polskich miejscowości, banków i urzędów skarbowych posiadanej przez Hoga.pl – pozwoli na stworzenie jednego z najdokładniejszych i najciekawszych zasobów informacyjnych.

Zakres podpisanych przez firmy umów poza wzajemną współpracą brokerską obejmuje także wymianę części posiadanych informacji w celu ulepszenia posiadanych dotychczas w portfolio produktów, dodania do nich wartości i opracowania zupełnie nowych rozwiązań.

Wśród partnerów strategicznych Acxiom Polska znajdują się ponadto firmy: Bancom, Call Center Poland, CTM Teleperformance Polska, ESRI Polska, Polskie Książki Telefoniczne oraz Scientific Services.