Acxiom Polska sponsorem w konkursie Golden Arrow

Acxiom Polska, już po raz kolejny zdecydował się wesprzeć wydarzenie promujące najlepsze kampanie, narzędzia i techniki marketingu bezpośredniego oraz ich realizatorów i zleceniodawców.

W tym roku, w związku z połączeniem odbywających się dotychczas dwóch, oddzielnych konkursów – ‘Boomerang’ organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz ‘Złotej Strzały’ VFP Communication – w jedną imprezę, zyskała ona zupełnie nowy wymiar i formułę.

Jedną z najbardziej prestiżowych nagród konkursu Golden Arrow będzie Boomerang przyznawany dla najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku. Jest to nagroda specjalna, która zarówno nazwą (stanowiącą kontynuację podjętego przez SMB projektu na rzecz promocji marketingu bezpośredniego), jak i pod względem sposobu wyłaniania zwycięzcy, odróżniać się będzie od innych kategorii konkursowych. Statuetką Boomeranga mają być wyróżniane firmy intensywnie wykorzystujące narzędzia marketingu bezpośredniego, wspierające rozwój tej branży i angażujące się w jej profesjonalizację. Wyboru Najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku dokonują wyłącznie członkowie SMB, z których każdy ma prawo do zgłoszenia i wytypowania trzech firm, zasługujących na to wyróżnienie.

Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15 kategoriach odpowiadającym różnym aspektom komunikacji bezpośredniej, a więc min.: wysyłka bezpośrednia, program lojalnościowy, promocja sprzedaży, fiield & event marketing, internet, marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising, kampanie zintegrowane, design, ambient, open , Salon Odrzuconych oraz dodatkowa nagroda dla Najlepszego Marketera Roku.

Uroczyste ogłoszenie wyników będzie miało miejsce podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się 21 czerwca w Fabryce Trzciny.