aD-Am – wskocz do gry w portalu Gazeta.pl

W ciągu trzech pierwszych dni grę rozpoczęło ponad 2000 osób. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. najnowsza kamera DVD.

aD-Am to świetna rozrywka dla wszystkich miłośników skoków. Gra polega na typowaniu długości skoków narciarskich i kolejności skoczków na podium we wszystkich turniejach Pucharu Świata. Cały sezon składający się z 30 turniejów został podzielony na 7 Pucharów (np. Puchar Czterech Skoczni, Puchar Japoński itp.), które będą miały własne rankingi, a co najważniejsze ich zwycięzcy będą nagradzani. Każdy gracz może założyć własną federację skoków narciarskich, zaprosić przyjaciół i walczyć, we własnym Pucharze Świata w ramach aD-Ama. Do dyspozycji miłośników sportów zimowych jest także baza wiedzy o najlepszych skoczkach i skoczniach świata.

III edycja gry aD-Am jest płatna. Za cztery miesiące świetnej zabawy trzeba zapłacić 2,44 zł, wysyłając SMS lub 5 zł kartą kredytową.

Osoby, które zdecydują się na sprawdzenie swoich sił w wersji demo, mogą skorzystać z mechanizmów gry, jednak ich punkty nie będą zliczane w żadnej klasyfikacji i nie mają tym samym szans na nagrody. Nie ma także możliwości, by uczestnicy przystępujący w późniejszym terminie do gry Ad-Am zachowali punkty zdobyte w wersji demo.

Patronami III edycji gry są: „CKM”, Euronet, eXtra Gra, dziennik „Metro” oraz oraz „Gazeta Wyborcza”. Głównym sponsorem serwisu aD-Am jest Junkers. Nagrodami w grze aD-Am są: kamera DVD Panasonic, cyfrowe aparaty fotograficzne Fuji, markowe sportowe zegarki, gry komputerowe.

Serwis oraz gra aD-Am są promowane kampanią bannerową na portalu Gazeta.pl, komunikatami w Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w dodatkach „Gazety Wyborczej” oraz w wybranych czasopismach Agory.

Więcej o grze oraz serwisie aD-Am: www.gazeta.pl/ad-am.

****

Portal Gazeta.pl (http://www.gazeta.pl) został uruchomiony w lutym 2001 roku. Jest jednym z największych serwisów internetowych i wiodącym serwisem ogłoszeniowym w Polsce. Oprócz na bieżąco aktualizowanych informacji z „Gazety Wyborczej” udostępnia duży wybór serwisów tematycznych, a także m.in. ogłoszenia drobne, bezpłatne konta poczty elektronicznej, wyszukiwarkę Altavista, katalog polskich stron WWW i fora dyskusyjne. Według badań NetTrack ponad 68% użytkowników portalu to osoby mające powyżej 24 lat. Użytkownicy portalu to z reguły osoby z wyższym wykształceniem – 56% – i dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody. Na portal Gazeta.pl składa się blisko 120 serwisów.

Agora SA, wydawca „Gazety Wyborczej”, jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Powstała w 1989, od 1999 notowana na giełdach w Warszawie i Londynie. Jest właścicielem Art Marketing Syndicate (AMS), lidera na polskim rynku reklamy zewnętrznej, 16 magazynów kolorowych, portalu www.gazeta.pl oraz wydawcą bezpłatnych tytułów „Metro” i „City Magazine”, wydawanych w 9 największych miastach Polski. Grupa radiowa Agory liczy 28 radiostacji lokalnych (w tym 2 stowarzyszone) i 1 stację ponadregionalną.