Myśl przewodnia kampanii to – Kredyt świąteczny z niską ratą i prezentem. Zaplanuj święta tak jak sobie wymarzyłeś. Koncept kreatywny spotu telewizyjnego (główne medium kampanii) przedstawia szczęśliwą rodzinę świętującą wigilijny wieczór z mnóstwem upominków. A wszystko to za sprawą db kredyt i korzystnej świątecznej oferty banku.
„Ten klarowny koncept kreatywny skierowany do odbiorców z segmentu mainstream i lowermainstream to kolejna cegiełka w budowie wizerunku db kredyt, jako przyjaznego doradcy, specjalizującego się w kredytowaniu bieżących potrzeb” – komentuje Magdalena Tuczyńska, szefowa AdWorks.
Kampania obejmuje TV (m.in.: TVP1,TVP2, TVP3, TVN oraz Polsat), prasę (m.in.: dzienniki ogólnopolskie, TV guidy i poradniki kobiece) oraz materiały POS w placówkach db kredyt.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.
Kampania potrwa do 19 grudnia.