Adam Małysz w kampanii reklamowej Banku Pocztowego i EnveloBanku

„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku. Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii Bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje Ambasadora Marki – wybitnego sportowca, cieszącego się ogromną sympatią i zaufaniem Polaków.

fot. Envelo Bank, youtube.com

W reklamie Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego cyfrowej marki, Adam Małysz tłumaczy, co dla Niego oznacza hasło: być w porządku – „Być sobą, niezależnie od tego, co osiągniesz, polegać na zaufanych partnerach, dzięki którym masz większe możliwości, zawsze trzymać za innych kciuki i pamiętać o tym, skąd jesteś ”. Kampania Kredytu w Porządku z udziałem Adama Małysza będzie emitowana od 1 do 30 kwietnia 2019 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsacie i stacjach tematycznych TVP i Polsatu. W kampanii Bank wykorzystuje 30 s. oraz 15 s. spoty reklamowe.

– Finanse w porządku – tak brzmi hasło, na którym oparliśmy komunikację marketingową EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego. Od marca br. w ofercie obydwu marek dostępny jest Kredyt w Porządku z niską ratą. Zaprosiliśmy do współpracy Adama Małysza, gdyż jest on jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców, jest pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości. Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem. Naszym zdaniem to najlepsze połączenie, by wybitny, uznany polski sportowiec promował Bank Pocztowy – bezpieczny, w stu procentach polski Bank. Adam Małysz po prostu „jest w porządku” – mówi Małgorzata Madej, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pocztowym.

Wizerunek Ambasadora oraz towarzyszącej mu brand mascot – Pandy – będzie także wykorzystany w kampanii internetowej, którą Bank będzie realizował od 15 kwietnia do 30 czerwca 2019 r. W ramach działań w internecie publikowane będą krótkie filmy branded content, które w prosty i zabawny sposób opowiadają o świecie finansów. Dla internautów Bank przygotował także konkursy.

Ponadto oferta Kredytu w Porządku wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Z Kredytu w Porządku z niską ratą, który jednocześnie trafił do oferty Banku Pocztowego i EnveloBanku Klienci mogą skorzystać od 1 marca br. Dodatkowo do 31 lipca br. Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie EnveloKonta mają okazję do skorzystania z kredytu na preferencyjnych warunkach. Reklamowany przez Adama Małysza Kredyt w Porządku z niską ratą i wygodnym EnveloKontem dostępny jest w kwocie do 100 tys. zł na okres aż do 10 lat. RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,47%.

Źródło: Bank Pocztowy