Według teorii marketingowej cyklu życia rodziny na decyzje konsumentów przy zakupie produktów silny wpływ ma wiek oraz etap życia w jakim nabywca się znajduje. W literaturze fachowej wyróżniono 9 etapów cyklu życia rodziny, począwszy od stanu wolnego aż po osobę na emeryturze, osamotnioną po stracie partnera. Konsument na każdym z tych etapów prezentuje inne potrzeby i preferencje odnośnie dóbr kon-sumpcyjnych.
AdClick skoncentrował się na pierwszych czterech etapach cyklu. AdTarget Single skupia witryny skierowane do ludzi młodych, którzy właśnie rozpoczynają samo-dzielne życie. Pakiet adresowany do młodych par małżeńskich to AdTarget Couples a kolejny, skierowany do rodzin gdzie najstarsze dziecko nie przekroczyło 6 roku życia to AdTarget Family I. Ostatnim z nich, czyli AdTarget Family II jest pakiet wi-tryn adresowany do rodzin gdzie najmłodsze dziecko ma 6 lub więcej lat.
Wprowadziliśmy te pakiety, ponieważ zauważyliśmy, że grono reklamodawców poszukuje dobrego dotarcia do w/w grup docelowych a żadna sieć na rynku tego nie oferuje. Liczymy, że dzięki naszym rozwiązaniom reklamodawcy efektywniej, niż do tej pory, będą mogli prowadzić dialog z konsumentem – powiedział Czarek Tokarski, Kierownik Działu Sprzedaży.
Liczba unikalnych użytkowników wchodzących w skład pakietów to około 700 tys, przy średnim dopasowaniu 30% i affinity indeks przekraczającym 135. Pakiety charakteryzują się niską ceną jednostkową, sprzedawane są w modelu CPM.