Adriatyk zwycięzcą konkursu Teraz Internet

Serwis www.adriatyk.com.pl wygrał w kategorii turystyka. Statuetkę odebrał współwłaściciel firmy p. Roman Fon.

Serwis prezentuje ponad 60 000 imprez (wyjazdy z dojazdem własnym, autokarowym, hotele, apartamenty, mobile home, kwatery prywatne, noclegi tranzytowe). W ciągu miesiąca odnotowuje ponad 150 000 wizyt. Wyjątkowo atrakcyjna oprawa graficzna oraz zawartość merytoryczna, która stanowi kompendium wiedzy na temat krajów z oferty (od kursu walut, poprzez ciekawostki historyczne, przepisy kulinarne do ofert specjalnych np: wczasy z adrenaliną czy oferta dla naturystów) sprawia, że wizyty internautów trwają min. kilkanaście minut.

Aktualna wersja strony została zbudowana w oparciu system zarządzania treścią Easy Web w technologii PHP i postgreSQL. System umożliwia rezerwację imprez oraz miejsc noclegowych w Chorwacji, Słowenii, Czarnogórze, Włoszech, Bułgarii, Grecji i Austrii. Aktualizacja oferty odbywała się non-stop 24h na dobę 7 dni w tygodniu. To duże ułatwienie, szczególnie przy zakupie ofert typu last minute, eliminuje to czas, jaki upływa od złożenia zapytania do momentu otrzymania odpowiedzi.

TERAZ INTERNET to największy, ogólnopolski konkurs, mający na celu wyłonienie i promocję najlepszych polskich serwisów internetowych. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2000 roku i od tego czasu konkurs cieszy się rosnącą popularnością zarówno wśród właścicieli serwisów internetowych jak i ich użytkowników. Organizatorem konkursu jest magazyn konsumencki „Solidna Firma”.

Tegoroczna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Nadesłano blisko 200 zgłoszeń, z których organizatorzy konkursu nominowali 66 stron w 12 kategoriach. Jury oceniało nominowane serwisy pod kątem zawartości merytorycznej, nowatorstwa i oryginalności, łatwości obsługi oraz szybkości i nawigacji na stronie.

W tym roku także internauci mogli wybrać, najlepsze wg nich strony. Projekt udało się zrealizować dzięki firmie Gemius. Wyniki ankiety są reprezentatywne dla całej populacji internautów w Polsce, w tym niebędących stałymi użytkownikami ocenianych witryn (dane powstały z wykorzystaniem wskaźników demograficznych pochodzących z badania, Interbus TNS OBOP).

Organizatorzy Konkursu chcą pokazać jak ważnym medium jest dziś Internet i na ile służy firmom i konsumentom rzetelną informacją jako narzędzie biznesowe.