Adv.pl dla liderów rynku

Celem kampanii dla marki Winiary była promocja organizowanego corocznie w serwisie www.winiary.pl Centrum Przygotowań Świątecznych. Produkcje reklamowe, przygotowane przez Adv.pl, przekierowywały internautów na stronę poświeconą Świętom Bożego Narodzenia. W serwisie jak co roku można było zapoznać się z szeregiem porad, przepisów oraz dodatków okolicznościowych w postaci kolęd czy kartek internetowych. Osią tegorocznego Centrum Przygotowań Świątecznych był konkurs oparty na grze logicznej oraz krótkiej formie literackiej na temat: ”Co słyszą świąteczne uszka?”. Celem gry było uwolnienie uwięzionej w kuchni Agnieszki, poprzez wykonywanie rozmaitych czynności kulinarnych. Decydujące znaczenie miał jednak drugi etap i na tej podstawie wyłaniano zwycięzców.

Messenger Service Stolica SA (Spółka UPS) zleciła agencji Adv.pl przeprowadzenie kampanii promującej dwa flagowe produkty Stolicy: przesyłki kurierskie oraz przesyłki lokalne. Zaprojektowane i wykonane przez agencję produkcje reklamowe przekierowywały na dedykowaną promocji stronę www.stolica.adv.pl, która szerzej omawiała ofertę firmy. Dodatkowo, oprócz szczegółowych informacji dotyczących obu produktów, strona zawierała narzędzia stanowiące wartość dodaną dla grupy docelowej m.in. unikalny e-book zawierający 15 porad: „Jak osiągnąć sukces?”, prezenter oraz przypominacz.

W listopadzie internauci mieli okazję być świadkami kampanii promującej produkt Penigra – środek wzmacniający i poprawiający męskie libido. Celem kampanii było przede wszystkim budowanie świadomości produktu. Hasłem przewodnim akcji było: „Masz chęć na więcej?”. Odważne produkcje reklamowe (billboardy, brand marki, boxy) zachęcały do odwiedzenia serwisu www.penigra.pl, który zawiera podstawowe informacje o produkcie, jak również opinie internautów i porady lekarzy. Użytkownik serwisu może również znaleźć w nim sekcję poświęconą rozrywce.

Konsekwencją budowy nowego wizerunku Telefonii Dialog w Internecie była odsłona odświeżonego serwisu www.dialog.pl oraz przeprowadzenie dwóch kampanii e-marketingowych. Pierwsza z nich promowała nowy produkt operatora, jakim jest TelePakiet DSL będący połączeniem stałego dostępu do internetu w technologii DSL z usługami telefonii stacjonarnej. W przypadku drugiej, Adv.pl skoncentrowała się na budowaniu wizerunku Telefonii Dialog. Kampania prowadzona była pod hasłem „Dialog – ekspert w telekomunikacji”.