Adv.pl kreuje internetowe oblicze EMPiK.com

Współpraca objęła stworzenie całościowej koncepcji graficznej nowej odsłony serwisu. Podstawową zmianą jest zastosowanie bardziej agresywnej i odważnej szaty graficznej. Dominujące kolory to czerń i czerwień, które podkreślają nowoczesność sieci salonów.

Nowy serwis charakteryzuje się ergonomicznością i funkcjonalnością zgodną ze światowymi trendami tworzenia tak rozbudowanych rozwiązań. Dzięki temu dostęp do bogatych informacji kulturalnych jest niezwykle łatwy a dokonywanie zakupów on-line maksymalnie przyjazne dla internauty.

Było to niezbędnym wymogiem projektu, gdyż w ofercie EMPiK.com znajduje się ponad 100 tysięcy produktów dostępnych normalnie w 68 tradycyjnych salonach EMPiK. Oferta internetowego sklepu EMPiK.com obejmuje książki, prasę, muzykę, filmy, multimedia, oraz akcesoria i usługi fotograficzne. Wkrótce on-line można będzie także zakupić artykuły papiernicze, a obecnie w dziale „Sztuka rodzinna” można zapoznać się z różnorodnymi technikami dekoratorskimi. W przyszłości planuje się poszerzenie oferty sklepu o nowe kategorie produktów, których nie ma w tradycyjnych salonach.

Niewątpliwą nowość stanowi dział „Bazarek”, będący swoistą tablicą ogłoszeniową dla osób pragnących sprzedać różnorodne artykuły. Oferty sprzedaży posegregowane są według pięciu kategorii: muzyka, film, książka, multimedia i inne produkty. Każdy zarejestrowany użytkownik może przeglądać zamieszczone w „Bazarku” produkty, dodawać własne ogłoszenia, kontaktować się z innymi sprzedającymi w celu uzyskania bliższych informacji na temat ich ofert, oraz kupować zamieszczone na nim produkty.

Witryna nie jest wyłącznie platformą e-commerce i również ona odzwierciedla hasło EMPiKu – pełna kultura. W serwisie można zapoznać się z wydarzeniami kulturalnymi, jakie aktualnie mają miejsce w całej Polsce oraz z wydarzeniami organizowanymi w salonach EMPiK. Prezentowane są także relacje z wizyt gwiazd w salonach a w przyszłości planowane jest uruchomienie Chatu z Gwiazdą on-line.

„W procesie projektowania nowego serwisu EMPiK.com wiele uwagi poświęcono metodzie nawigacji. Było to zadanie trudne biorąc pod uwagę stopień złożoności witryny oraz wielość kategorii produktów i informacji. Agencja Adv.pl wywiązała się z tego zadania znakomicie” – mówi Jarosław Zeisner, menedżer projektu EMPiK.com. „Mając na względzie specyfikę środowiska interaktywnego, nie będziemy ustawać w udoskonalaniu EMPiK.com, aby podołać nowym wyzwaniom dyktowanym przez Internet – najszybciej rozwijające się narzędzie komunikacji. ” – dodaje Jarosław Zeisner.

W przyszłości witryna zostanie wzbogacona o kolejne rozwiązania, m.in. e-kartki, urozmaicające internetowe oblicze sieci salonów. Serwis stanowi początek zintegrowanej obsługi marketingowej EMPiKu on-line przez agencję interaktywną Adv.pl.