Kimberly-Clark, jeden z największych producentów artykułów higieny papierniczej na świecie, zdecydował się powierzyć opracowanie i realizację programu PR dla marki Huggies DryNites agencji Advanced Public Relations (APR). Huggies DryNites to specjalistyczne, jednorazowe majteczki dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, doświadczających problemu nocnego moczenia.
Głównym celem prowadzonego przez agencję APR programu „Dziennik Nocny – Nie Strach się Bać” będzie edukacja społeczeństwa na temat problemu nocnego moczenia u dzieci oraz uświadomienie rodzicom, jak ważna jest emocjonalna więź z dzieckiem i ich rola w tym trudnym okresie. W ramach opracowanego programu APR będzie odpowiedzialna za komunikację medialną, działania skierowane do środowisk medycznych oraz rodziców.
„Moczenie nocne jest najczęstszą i bardzo powszechną dolegliwością urologiczną u dzieci. Według statystyk, w Polsce około 10% dzieci w wieku 4-10 lat, czyli prawie 300 000, doświadcza tego problemu. Moczenie nocne może być przyczyną, szeregu zaburzeń psychologicznych. Dlatego w programie opracowanym dla Huggies DryNites skoncentrowaliśmy się na emocjonalnym aspekcie problemu moczenia i jego wpływie na relacje rodzice-dzieci” – mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations. „Bardzo cieszymy się, że Kimberly-Clark zdecydował się na realizację zaproponowanego przez nas programu „Dziennik Nocny – Nie Strach się Bać”. – dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations.