Adyen wkracza do Japonii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich

Platforma płatnicza Adyen ogłosiła rozszerzenie swoich możliwości akwizycyjnych na Japonię i Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA).

Ekspansja na rynek japoński i ZEA uzupełnia strategię Unified Commerce firmy, polegającą na wykorzystaniu jednej platformy do przetwarzania płatności i analizowania zachowań konsumentów, dzięki czemu firmy takie jak Microsoft, Foodpanda, Breitling i G-Star, które działają w Japonii, oraz firmy takie jak Fabergé i HMSHost International w ZEA, mogą czerpać korzyści z każdej transakcji przetwarzanej za pomocą lokalnego przetwarzania płatności.

Ogłoszenie to rozszerza światowe możliwości akwizycyjne firmy, które obejmują między innymi Australię, Nową Zelandię, Hong Kong, Malezję i Singapur. Działanie jest odpowiedzią na popyt ze strony międzynarodowych i krajowych sprzedawców, którzy chcą lepiej obsługiwać klientów. Pandemia przyspieszyła rozwój handlu elektronicznego, a ponieważ konsumenci chętnie dokonują zakupów online, wykorzystanie płatności elektronicznych będzie nadal wzrastać. Dla przykładu rząd japoński postawił sobie za cel zwiększenie płatności bezgotówkowych do około 40% wszystkich transakcji do roku 2025, z obecnych ok. 20% w skali całego kraju.

Adyen jest pierwszym i jedynym dostawcą płatności w Emiratach Arabskich, który oferuje jednoplatformowe rozwiązanie Unified Commerce. Wejście Adyen z tym zakresem usług wspierane jest przez partnerstwo z Network International, wiodącym dostawcą handlu cyfrowego w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki (MEA).

Źródło: Adyen