Afilo z budżetem afiliacyjnym Generali Direct

Afilo podpisało umowę z Generali Direct na wyłączną obsługę afiliacyjną. Umowa weszła w życie w lipcu.

W ramach zawartej umowy Afilo zajmuje się pełną obsługą marki Generali w zakresie afiliacji. Współpraca z Generali Direct obejmuje promocję ubezpieczeń domów i mieszkań, ubezpieczeń komunikacyjnych oraz turystycznych. Do zadań Afilo należy dobór partnerów do kampanii oraz obsługa graficzno-programistyczna – w tym tworzenie kreacji i landing pages, dedykowanych poszczególnym produktom.

 „Afilo zaproponowało najciekawsze podejście do tematu ubezpieczeń w sieci. Liczymy na ich doświadczenie w generowaniu wartościowego ruchu i eliminowanie tzw. pustych leadów. Interesują nas zarówno efekty sprzedażowe, jak i doradztwo strategiczne w budowaniu silnej pozycji  Generali Direct w Internecie” – mówi Michał Kolasa, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie Generali.

Budżet Generali Direct został pozyskany przez Afilo dzięki wygranemu konkursowi ofert. „Cieszymy się, że Klient docenił zaproponowane przez nas niestandardowe podejście do tematu ubezpieczeń. Dzięki różnorodności produktów Generali Direct, kampanie realizowane dla tej marki będą atrakcyjne dla wielu wydawców, z którymi współpracujemy. Z pewnością przełoży się to na wymierne efekty finansowe dla naszego Klienta. Przed nami wiele pracy związanej z zaplanowaniem i przygotowaniem kampanii, bo przecież liczy się efekt.” – mówi Marta Machnikowska, Direct Sales Supervisor, Afilo.

Afilo zajmuje się programami afiliacyjnymi od 2007 roku. Spółka posiada doświadczenie w realizacji programów dla klientów finansowych, takich jak: Axa, Allianz, Ubezpieczenia Online, Lukas Bank.

Generali Direct to marka handlowa Generali Towarzystwa Ubezpieczeń S.A., należącego do Grupy Generali – trzeciego, pod względem wielkości, międzynarodowego koncernu ubezpieczeniowo-finansowego w Europie.

Źródło: Afilo