Początek współpracy obu firm zbiegł się z rebrandingiem Banku BPH, obejmującym zmiany jego logo i manualu. Projekt magazynu został dopasowany do nowego wizerunku Banku BPH.
– Dzięki zgodnej z nowym wizerunkiem Banku szacie graficznej, dynamicznym stylu łamania i tekstach podanych w atrakcyjniejszej formie, „Impuls” stał się bardziej nowoczesnym magazynem – powiedział Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji Agape.
– Zdecydowaliśmy się na przekazanie wydawania magazynu firmie zewnętrznej, nie tylko dlatego, że jest to dużo tańsze rozwiązanie niż tworzenie gazety w Banku. Chodziło też o pewien dystans do spraw, o których piszemy. Teraz informacje w „Impulsie” są równie łatwo czytelne dla specjalistów od oceny ryzyka kredytowego, jak i dla kogoś, kto zajmuje się zupełnie innymi sprawami. Udało nam się zerwać z hermetycznym bankowym językiem. Oczywiście informacje, na podstawie których Agape pisze teksty nadal przychodzą z całego Banku, ale ich redagowaniem zajmuje się grupa doświadczonych dziennikarzy, a nasi czytelnicy, już po ukazaniu się pierwszego nowego numeru, zauważyli znacznie „lżejsze” pióro… – powiedział Jacek Balcer, dyrektor Departamentu PR Banku BPH.
W ramach współpracy z Bankiem BPH, Agape przygotowuje również biuletyn dla klientów bankowości transakcyjnej „TransBankingNews”.
Agape jest wiodącą na polskim rynku agencją specjalizującą się w doradztwie i kompleksowym przygotowaniu publikacji firmowych. Oferuje również audyty, badania czytelnicze, organizuje szkolenia poświęcone wydawaniu biuletynów oraz jedyny w Polsce Konkurs Biuletynów Firmowych.