Działania, których celem jest zaprezentowanie makaronów Pasta Campana i innych produktów typowych dla tego włoskiego regionu rozpoczęły się na początku maja i potrwają tydzień. Jednocześnie akcja odbywa się we wszystkich stolicach europejskich państw należących do Unii Europejskiej, która jednocześnie jest sponsorem akcji. Za przygotowanie i realizację akcji na terenie Polski odpowiedzialna jest agencja Boomerang Team.
Działania prowadzone będą w 4 warszawskich restauracjach: „Giancarlo Ristorante Italiano”, „A modo mio”, „Piccola Italia” oraz Ristorante Italiano Rusticoni. Celem akcji jest zaprezentowanie Pasta Campana i innych produktów typowych dla włoskiego regionu Campania.
W ramach działań restauracje mają za zadnie przygotować potrawy na podstawie otrzymanych przepisów z otrzymanych oryginalnych z tego regionu produktów (głównie makarony, wino, oliwa).
W trakcie animacji hostessy będą częstowały klientów restauracji specjalnie przygotowanymi potwalami z tego regionu. Za organizację działań animacyjnych w restauracjach w Polsce odpowiedzialna jest agencja Boomerang Team. Akcja będzie również wspierana w prasie.
Agencja Boomerang Team specjalizuje się głównie w realizacji eventów w sektorze B2B i B2C, jak również w działaniach field marketingowych. Do kluczowych Klientów agencji należą PTK Centertel, IVECO Poland, GlaxoSmithKline Phamaceutical, Grupa Michelin, Saint Gobain ISOVER Polska, Dryvit.