Agencja CUK Ubezpieczenia wdrożyła OmniCUK, który łączy wszystkie kanały sprzedaży

CUK Ubezpieczenia udostępniła dla swoich agentów OmniCUK. Nowe rozwiązanie pozwala na integrację wszystkich kanałów sprzedaży i gwarancję prowizji dla agenta. Co więcej, wprowadzona innowacja zabezpiecza również bazę klientów agentów CUK, przypisując ich na stałe bez względu na wybraną formę zakupu. Za każdym razem klient kupujący lub odnawiający polisę jest identyfikowany przez system, a prowizja naliczana przypisanemu agentowi, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.

– OmniCUK jest strategicznym projektem. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży pomaga agentom i działa na ich korzyść. Agent jak dotychczas wykonuje swoją pracę, a wprowadzona innowacja zapewnia synergię na wszystkich płaszczyznach aktywności komercyjnej, są to m.in.: aplikacja, strona cuk.pl, contact center, strefa klienta, social media oraz mobilne, dedykowane rozwiązania CUK – mówi Jacek Byliński, Prezes CUK Ubezpieczenia.

Gwarantowana prowizja i zarządzanie danymi

W obszarze funkcjonalności OmniCUK zabezpiecza trzy sektory aktywności konsumentów, które do tej pory funkcjonowały niezależnie:

– Nasi agenci dostają jedyne tego typu rozwiązanie w branży. Proszę sobie wyobrazić, wszystkie kanały sprzedaży CUK pracujące na prowizję agenta, zabezpieczające jego bazę danych i czuwające nad wznowieniami oraz wpierające klienta w zakupie dodatkowych polis, a prowizję zawsze otrzymuje agent. Tym właśnie jest OmniCUK – dodaje Przemysław Grabowski, Członek Zarządu CUK Ubezpieczenia.

OmniCUK otwiera również obszar dodatkowego uproduktowienia klienta. Pełen wgląd w historię zakupów pozwala agentom przygotować indywidualną ofertę oraz bezpośredni kontakt w celu zapewnienia kompleksowej ochrony w innych obszarach.

Źródło: CUK Ubezpieczenia