Jako główną atrakcję kampanii agencje EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D przygotowały Dni Otwarte. Wszystkie osoby, które odwiedzą salony Peugeot w dniach 16-19.02., będą miały niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą główną jest nowy Peugeot 107. Kupony konkursowe dostępne są w prasie ogólnopolskiej oraz w pubach i klubach, jak również w salonach Peugeot.
Głównymi elementami kampanii są: hasło „Wyrwij nowego Peugeot 107, niezłego łobuza” oraz charakterystyczny motyw „wyrwy”, pojawiający się również w ogłoszeniach prasowych kampanii wizerunkowej, która jest adaptacją międzynarodowej kampanii promującej model 107. Pomysł kreatywny podkreśla „łobuzerski” charakter nowego modelu oraz inne cechy, takie jak zwinność, oszczędność, bezpieczeństwo.
Kampania outdoorowa trwająca przez cały luty ma na celu zaciekawienie i pokazanie wizerunku nowego Peugeota 107. Od 10 lutego możemy oglądać spoty reklamowe w stacjach: TVP, TVP3, TVN, TVN7 i TV 4 informujące o Dniach Otwartych nowego modelu. Agencje stworzyły także reklamy prasowe zapraszające do odwiedzenia salonów Peugeot ukazujące się od 13 lutego w Gazecie Wyborczej i Fakcie oraz wizerunkowe, które między 20 a 27 lutym oglądać będziemy w Auto Świecie, Forum, Magazynie Wysokie Obroty, Newsweeku, Polityce, Przekroju i Wprost. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych od 14 do 19 lutego będziemy słyszeć reklamy zapraszające na Dni Otwarte nowego Peugeot 107.