Agencja Euro RSCG Warsaw z brzoskwiniową kampanią dla Tymbark Premium

Pomysł reklamy telewizyjnej opiera się na przedstawieniu „owocowych” układów choreograficznych, w których spływające po brzoskwini krople soku wykonują pełen emocji taniec na swej drodze do szklanki. Agencji Euro RSCG Warsaw udało się stworzyć film nadający owocom wyjątkowy, indywidualny charakter. Muzyka została skomponowana przez Mikę Urbaniak.

Tymbark Premium Brzoskwinia jest kontynuacją kampanii wspierającej linię Tymbark Premium wykorzystującej motyw tańca owoców – wysokiej jakości soki i nektary z delikatnym miąższem i cząstkami owoców.

Najnowszą reklamę Tymbark Premium można oglądać w Polsacie, TV 4, TVP, TVN i TVN 7, a adresatami spotu są przede wszystkim osoby w wieku 17-35 lat mieszkające w średnich i wielkich miastach. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.