Agencja EURO RSCG Warsaw z kolejną kampanią dla marki Tymbark – „Smakuj lekkość”

Pomysł kreatywny opiera się na zobrazowaniu lekkości nowego soku, a zarazem pokazaniu jego intensywnie pomarańczowego smaku. Kreacja reklamy prasowej ukazuje pomarańczowego motyla wyłaniającego się z soku i unoszącego nad nim. Motyl jest nie tylko pomarańczowy w kolorze, ale jego skrzydła złożono z cząstek owocu pomarańczy. Dzięki temu zabiegowi agencja EURO RSCG Warsaw osiągnęła efekt przedstawiający mocno pomarańczowy smak i niską zawartość kalorii w soku Pomarańcza Light.

Na reklamie po prostu widać, że pomarańcza Tymbarku jest lżejsza niż inne, a zaznaczona linia lotu motyla dodatkowo pokazuje, z jaką lekkością wiruje on nad kartonem soku. Napis „Delektuj się smakiem lekkiej pomarańczy od Tymbarku. Nowa Pomarańcza Light to najwyższa jakość w najlżejszej postaci. To mała liczba kalorii, którą doceni Twoja figura.” dobitnie opisuje walory nowego produktu wśród soków Tymbark przedstawiając Pomarańczę Light jako sprzymierzeńca w codziennej trosce o wymarzoną sylwetkę dla wszystkich, którzy dbają o swoje zdrowie i wygląd.

Kampania prowadzona jest w tygodnikach i miesięcznikach prasy kobiecej.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenithmedia.