Podstawowym założeniem komunikacji serwisu jest przedstawienie i wyjaśnienie zjawiska DENIMANII. Eksplorując wirtualny świat jeansu Internauta napotyka na szereg elektronicznych gadgetów i interaktywnych narzędzi, ma też możliwość wstąpienia do klubu, którego członkowie będą mieli dostęp do dodatkowych informacji, ofert, przywilejów i niespodzianek. Nie brakuje rozrywki; gra Psycho, oryginalne tapety i wygaszacze, z pewnością będą dużą atrakcją dla Internautów z uwagi na ich unikalny design. Serwis promuje najnowszą, wiosenną kolekcję ubrań Americanosa, a niebawem zostanie wzbogacony o pełen, funkcjonalny katalog asortymentu.
Engine wykorzystała w serwisie Americanos technologię Rich Internet Applications, tj. animowany i multimedialny interfejs stworzony w technologii Flash, wykorzystujący narzędzia oparte o aplikację bazodanową. Zarządzanie treścią oraz poszczególnymi aplikacjami serwisu możliwe jest dzięki autorskiemu rozwiązaniu CMS agencji Engine pn. WiseNet+. Już w pierwszych dniach obecności online serwis trafił na światowe listy serwisów publikujących zestawienia i prezentacje najciekawszych projektów internetowych.
W ramach długofalowej współpracy z Klientem agencja Engine stworzyła i utrzymywała poprzedni, wielokrotnie nagradzany (CyberKreatura, Złote Orły) serwis internetowy Americanos’a. Witryna pn.” In Lust We Trust” uznawana jest za modelowy przykład niekonwencjonalnego, przełomowego wykorzystania Internetu do promocji marki.
Americanos jest producentem odzieży jeansowej i typu sportswear działającym na polskim rynku od 1992 roku. Firma z powodzeniem konkuruje swą ofertą z międzynarodowymi koncernami obecnymi na rynku polskim, zajmując jedno z czołowych miejsc pod względem rozpoznawalności marki i wysokości obrotów.
Engine jest agencją marketingu interaktywnego. W dorobku agencji znajduje się kilkaset różnorodnych projektów zrealizowanych m.in. dla takich Klientów, jak BMW, CocaCola, Dr. Oetker, Farm Frites, Frito Lay, GE Money Bank, GlaxoSmithKline, Grupa Żywiec, Multimedia Polska, Raiffeisen Bank, Unilever czy Wrigley. Potwierdzeniem innowacyjności agencji i uznania jej dorobku w dziedzinie Internetu i technik multimedialnych jest zdobycie przez nią trzech Złotych Orłów i dwóch CyberKreatur. Jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce Engine została partnerem Macromedia w dziedzinie implementacji nowoczesnych technologii multimedialnych i rozwiązań Rich Internet Applications.
www.americanos.pl
www.engine.pl