Agencja Kofeina i Union Investment TFI nadal razem

Tegoroczna kampania „o doskonałym zysku” rozpoczęła się już w styczniu emisją spotów telewizyjnych wspieranych przez internetowe brandmarki, e-mailing i materiały POS. Reklama informuje o wynikach funduszu – w tym roku Union Investment TFI zajął pierwsze miejsce w rankingu funduszy inwestycyjnych ogłaszanym przez Rzeczpospolitą. Jak co roku znalazł się także w czołówce Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych wyróżnionych za zarządzanie i wyniki.

Autorami spotów telewizyjnych jest team reżyserski „Czuk Czuk”, czyli Bartek Ignaciuk i Maciej Kowalczuk.

Rynek funduszy w Polsce ewoluuje, a osób zainteresowanych ich ofertą przybywa. Wymaganiom wyedukowanego i wymagającego klienta, który szuka dobrego sposobu na zarabianie dużych pieniędzy trudno jest sprostać. Właśnie dlatego Union Investment TFI ma w swoim portfolio produkty dla każdego rodzaju inwestorów.

Planując działania reklamowe Union Investment TFI i Kofeina wiedzą, że jest o co walczyć. Liczby mówią same za siebie: w 1999 r. aktywa rynku funduszy inwestycyjnych wynosiły około 3 mld. złotych, a w roku 2004 już około 32 mld. złotych. Dziesięciokrotny wzrost oznacza, że rynek potrzebuje tego typu produktów, a informowanie o nich jest już koniecznością.