Agencja Peppermint została uznana „najbardziej podziwianą agencją BTL roku” za to, że „w krótkim czasie od powstania weszła do pierwszej ligi agencji zajmujących się promocjami produktów poza telewizją, radiem i prasą. Rośnie w błyskawicznym tempie, a przy tym nie zaniedbuje jakości świadczonych usług. Ma dobrą kadrę zarządzającą, znana jest z wysokiego poziomu kreacji, terminowości i solidnego wykonywania projektów”.
Jak mówi Piotr Mularewicz – Managing Director i Prezes agencji Peppermint – Nagroda Impactor to dla Peppermint niespodziewane wyróżnienie, ale zarazem ogromny zaszczyt, tym bardziej, że w głosowaniu biorą udział znakomici specjaliści polskiego rynku reklamy. Szczególne podziękowania należą się naszym klientom oraz zespołowi, który przez 4 lata ciężkiej pracy przyczynił się do tego sukcesu. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że wraz z otrzymaniem tej nagrody spada na nas duża odpowiedzialność, która zobowiązuje do utrzymywania najwyższych standardów przy realizacji przez nas projektów.
Agencja Peppermint powstała w 2002 roku i od tej pory bardzo dynamicznie się rozwija. Do kluczowych klientów, z którymi współpracuje Peppermint należą: Kompania Piwowarska, NIVEA Polska, PTC (Heyah), Skoda Auto Polska, The Lorenz Bahlsen Snack-World oraz TUI Poland.
Nagrody Impactor są przyznawane są w 11 kategoriach w dziadzienie mediów i reklamy. W tegorocznej edycji Konkursu Impactor człowiekiem roku mediów został Piotr Walter – Prezes TVN, najbardziej wiarygodnym medium TVN24, a najbardziej wiarygodnym dziennikarzem Kamil Durczok. Za „najbardziej wiarygodnego reklamodawcę roku” została uznana marka Heyah (PTC), która również należy do Klientów agencji Peppermint; pozostałe nagrody zostały wręczone w następujących kategoriach: dla Agencji Reklamowej, Domu Mediowego, Agencji BTL, Agencji PR, Medium, Instytutu Badawczego, Agencji Interaktywnej oraz Firmy Outdoorowej.