Agencja Peppermint najlepszą agencją BTL roku 2005

Agencja Peppermint została uznana „najbardziej podziwianą agencją BTL roku” za to, że „w krótkim czasie od powstania weszła do pierwszej ligi agencji zajmujących się promocjami produktów poza telewizją, radiem i prasą. Rośnie w błyskawicznym tempie, a przy tym nie zaniedbuje jakości świadczonych usług. Ma dobrą kadrę zarządzającą, znana jest z wysokiego poziomu kreacji, terminowości i solidnego wykonywania projektów”.

Jak mówi Piotr Mularewicz – Managing Director i Prezes agencji Peppermint – Nagroda Impactor to dla Peppermint niespodziewane wyróżnienie, ale zarazem ogromny zaszczyt, tym bardziej, że w głosowaniu biorą udział znakomici specjaliści polskiego rynku reklamy. Szczególne podziękowania należą się naszym klientom oraz zespołowi, który przez 4 lata ciężkiej pracy przyczynił się do tego sukcesu. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że wraz z otrzymaniem tej nagrody spada na nas duża odpowiedzialność, która zobowiązuje do utrzymywania najwyższych standardów przy realizacji przez nas projektów.

Agencja Peppermint powstała w 2002 roku i od tej pory bardzo dynamicznie się rozwija. Do kluczowych klientów, z którymi współpracuje Peppermint należą: Kompania Piwowarska, NIVEA Polska, PTC (Heyah), Skoda Auto Polska, The Lorenz Bahlsen Snack-World oraz TUI Poland.

Nagrody Impactor są przyznawane są w 11 kategoriach w dziadzienie mediów i reklamy. W tegorocznej edycji Konkursu Impactor człowiekiem roku mediów został Piotr Walter – Prezes TVN, najbardziej wiarygodnym medium TVN24, a najbardziej wiarygodnym dziennikarzem Kamil Durczok. Za „najbardziej wiarygodnego reklamodawcę roku” została uznana marka Heyah (PTC), która również należy do Klientów agencji Peppermint; pozostałe nagrody zostały wręczone w następujących kategoriach: dla Agencji Reklamowej, Domu Mediowego, Agencji BTL, Agencji PR, Medium, Instytutu Badawczego, Agencji Interaktywnej oraz Firmy Outdoorowej.