Projekt ten, autorstwa Wiesława Urbańskiego, Art Directora w agencji CZTERYCZWARTE, dotyczył koncepcji kreatywnej dla reklamy prasowej, kalendarzy oraz elementów wystawienniczych. Główny element przekazu ukazuje sferę symbolizującą całościowe podejście firmy Roche do procesów życiowych człowieka oraz jego codziennej aktywności.
v Katarzyna Wysocka, Account Director Agencji CZTERYCZWARTE
„Nagroda dla Wiesia Urbańskiego to jedna z ciekawszych „wizytówek” naszej agencji. Rzadko się zdarza, by koncepcja krajowa – w tym przypadku polska – zdobyła tak szerokie uznanie oraz wyróżnienie „Best Practice of the Year”.
Otrzymane wyróżnienie pozwoliło nam jeszcze mocniej uwierzyć w możliwość sukcesu agencji nie tylko w Polsce, ale i na otwierającym się właśnie rynku europejskim”.
Agencję CZTERYCZWARTE tworzy zespół, podzielony na trzy podstawowe działy: dział obsługi Klienta, dział analiz i strategii oraz rozbudowany dział kreacji, w skład którego, oprócz klasycznych teamów kreatywnych wchodzi studio projektowe oraz dział produkcji. Od niedawna w Agencji funkcjonuje nowa komórka organizacyjna: dział Public Relations.
v Kinga Kowalska, Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
„Dział Komunikacji Globalnej wysoko ocenił pracę projektową Agencji CZTERYCZWARTE za perfekcyjną zgodność z wytycznymi wizualizacji korporacyjnej Roche Diagnostics oraz artystyczne przełożenie misji firmy na język grafiki, co zaowocowało wyróżnieniem „Best Practice of the Year” i dało możliwość zaprezentowania projektów na forum międzynarodowym. Jest nam bardzo miło, że wynik organizowanego przez nas przetargu zdobył uznanie naszej Centrali, co potwierdza słuszność wyboru Agencji CZTERYCZWARTE”.