Agencja \SALES LINK realizuje wiosenną akcję dla NIVEA

Działania prowadzone przez \SALES LINK skierowane są do kobiet z dużych miast. Zadaniem agencji jest promowanie całej gamy produktów Nivea z marek NIVEA VISAGE, NIVEA Body, NIVEA Deo i NIVEA Hair Care. Ze szczególnym podkreśleniem nowości tj.: krem Aqua Sensation NIVEA VISAGE i kremu pod oczy Aqua Sensation NIVEA VISAGE oraz intensywnie wygładzające mleczko do skóry suchej NVEA Body.

Działania realizowane będą w sieciach hipermarketów Auchan, Carrefour, E’Leclerc, Geant, Hypernova, Real, Selgros, Tesco w wybranych supermarketach Alma, Bomi, Galeria Centrum, Minimal, Piotr i Paweł oraz w sieci drogerii Rossmann i Superpharm.

W ramach akcji specjalnie wyszkolone przez \SALES LINK hostessy – konsultantki zachęcają do zakupu promowanych produktów i doradzają w zakresie użytkowania kosmetyków NIVEA VISAGE I BODY. W trakcie animacji główną atrakcją będzie badania konsultacyjne, konsumentka może zbadać skórę za pomocą specjalnego aparatu typu skin tester lub za pomocą komputerowej ankiety. Po konsultacji konsumentka otrzymuje kartę produktową ze specjalnie dla niej przygotowanym programem do pielęgnacji cery i skóry kosmetykami NIVEA. W trakcie animacji klientki będą również mogły wypróbować wybrane produkty NIVEA VISAGE, które będą znajdować się na toaletkach.

Za zakup promowanych marek konsumentka otrzyma w zależności od wysokości progu cenowego opaskę z logo NIVEA VISAGE lub atrakcyjny komplet do pielęgnacji ciała NIVEA. Natomiast za zakup dowolnego produktu marki NIVEA VISAGE klientka otrzymuje próbkę produktu kremów nawilżających bądź kremów z serii Q10.

Na potrzeby akcji agencja \SALES LINK również przygotowała program komputerowy oraz odpowiada za animacje w punktach sprzedaży. To już kolejna edycja akcji realizowana przez agencję \SALES LINK dla NIVEA z użyciem formuły konsultantki.